Ga jij Anthem spelen?

Er is op dit moment bijna geen groter gehypte game dan Bioware’s Anthem. De afgelopen maanden stonden vol met teasers, trailers, verhaallijnen, gameplay-mechanics en demo’s – en het algehele sentiment lijkt zeer positief. Is dit dan toch de game die Destiny had moeten zijn? Of is het een volledig nieuwe ervaring? Op 22 februari gaan we erachter komen, en we kunnen niet wachten!

Ga jij Anthem spelen? Waarom wel of waarom niet?

Ja zeker . Special edition staat aal een tijd in pre order . Kan niet wachten .

Ik heb het spel gespeeld vanaf de early access en zoveel problemen tegengekomen en bugs dat het gewoon een hoop beleving weg haalde.
Ook de ooit beloofde “seamless world experience” is ver te zoeken met laadtijden domme game mechanics als de forge (gewoon inventory was beter geweest).

De day one patch heeft mij weer een geheel andere bug gegeven op 3 systemen en dat betreft het feit dat de resolutie bij elke restart terug gaat naar 720p50hz en aanpassen ervan helpt niet.

Ik had toch heel wat meer verwacht van deze game, maar in zijn huidige staat is het meer ergernis dan wat anders.

Beetje casual soms spelen want heb wel een access abonnement dus gelukkig niet de game gekocht.