Graphics vs Gameplay

poll

Misschien wel de meest gestelde vraag op gaming gebied, maar absoluut een interessante gezien de huidige ontwikkelingen op graphics-gebied.

Wat vind jij belangrijker:

1. een game met medium-gameplay, die op zichzelf weinig écht vernieuwend is (maar alsnog prima te spelen en vermakelijk genoeg is), met de mooiste high-end graphics en de nieuwste grafische mogelijkheden;
  2. een game met medium graphics (niet lelijk, maar geen grafisch hoogstandje, epische beelden, innovatieve verlichting of extreem rijke textures), maar met high-end gameplay dat altijd vermaakt en nooit verveelt?
  • Graphics
  • Gameplay

0 stemmers

Gameplay voor mij! Ik heb jarenlang Counterstrike 1.6 gespeeld, en ondanks dat de graphics keihard verouderd waren, heb ik nog nooit zoveel lol gehad in een spel. Zelfde met Fortnite nu; de graphics zijn niet het allerbeste, maar de gameplay is top!

Gameplay. Ik speel elke vrijdag avond Counter-Strike beta 6.1 (van 2000) online met anderen. :slight_smile: ondanks de ‘verouderde’ graphics blijft het leuk.
Mooie graphics zijn uiteraard ook erg cool en zeker welkom, maar een supermooie game geeft geen garantie. :grin: