Naar welk next-gen platform kijk jij het meeste uit?

Nu de E3 weer voorbij is, is er zoals altijd weer een shitload aan nieuwe releases en informatie beschikbaar – en zo ook over de aankomende nieuwe generatie consoles. Alle grote namen zijn weer van de partij, met zelfs een paar nieuwe spelers. Naar welke next-gen console kijk jij het meeste uit, en waarom?

• Xbox Project Scarlett
  • Playstation 5
  • De nieuwe Switch
  • Google Stadia

0 stemmers

2 likes

Ik ben vooral benieuwd naar de PlayStation 5 want dat lijkt toch wel een erg high tech dingetje te worden #hipe

2 likes

Eerlijk gezegd denk ik de google stadia. Aangezien dit echt weer wat anders is dan dat wij gewend zijn. Ik vond zelf de consoles die er nu uit zien niet echt Next-Gen wat iedereen dit noemt. De stadia lijkt me nou echt Next-Gen!

1 like

Xbox heeft al de krachtigste console en ook de volgende generatie word weer sterker.
Veel meer gemakken voorzien in combinatie van Game pass ultimed. En lekket switsen tussen pc en Xbox. En of je straks een Xbox one heb of de next gen je kan al je games meenemen en spelen op de nieuwe. Alleen in NL en Europa wil Xbox niet echt groot worden. Komt ondat hier de mensen graag het zelfde willen houden en doen wat de vrienden hebben. Maar Xbox is naar mijn mening gezien specs weer de beste.

2 likes

Dat denk ik precies hetzelfde! Stadia gaat voor zoveel vernieuwing (en hype :D) zorgen dat de andere console-makers rare sprongen gaan (moeten?) maken om eenzelfde dienst te starten. Wordt echt awesome haha

Ik ben van een Xbox one naar PS4 pro gegaan. Maar ik heb hier best spijt van, de xbox is duidelijk beter dan de PS4 pro.

Mensen die niet weten hoe grote impact google stadia gaat maken zijn blind.

To sum it up real quick:
Er zijn mensen die geen console kunnen betalen of PC.
Die wel een netflix abonnement hebben, Wat ik wil zeggen is:
Je zoon iets voor 10 a 15 euro in maand geven tegenover een aankoop van 599+ is heel aantrekkelijk.

1 like