Wat is jouw favoriete game aller tijden?

Gamers zijn er in veel verschillende soorten en maten. Zo zijn er fans van supersnelle arcade race-games, old-school shooters en bikkelharde platformers. En dat is zeker niet gek, met de vele honderden games die er elk jaar weer uitkomen, en de vele klassiekers die de game-wereld inmiddels kent.

Wat is jouw favoriete game aller tijden? En wat is je favoriete moment/herinnering ervan?

1 like

THE witcher 3 op pc game play, verhaal ,missies, eigenlijk alles is perfect aan die game ,bloodhund dlc net klaar en als je op max settings speelt ziet het er nog steeds geweldig uit ben nog steeds verbaast dat ie game al aantal jaar uit is en er zo uitziet en volledige game is geen loot boxes en al die onzin volwaardige dlc’s enz

2 likes

Call Of Duty Black Ops 2

1 like

Het einde van The Last of Us vind ik geweldig, maar the Witcher 3 blijft sensationeel hoe goed het verhaal en de world building is :slight_smile:

1 like

Ok… hier ben ik dan… als favoriete game grijp ik waarschijnlijk terug naar FF8 … mijn vrouw en ik hebben elkaar meer dan 19 jaar geleden leren kennen in msn chatroom … mijn knickname was Squall, en die van haar Rinoa… van het een kwam het ander, en nu zijn we alweer bijna 18 jaar gelukkig getrouwd… En als ik nog een 2e optie mag noemen… Ik ben ook helemaal verliefd op Skyrim… Dit spel 3 maal in mijn collectie, en vooral de VR versie was wat je noemt adembenemend…

1 like

Tof, welkom – en nogmaals dank voor je mooie verhaal! :smiley:

Helaas kan dit spel me niet boeien… een paar keer serieus aan begonnen,en het heeft alles wat een spel nodig heeft om me er uuuuuren mee zoet te houden… Ik kan niet uitleggen waarom het is… maar het lukt megewoonweg niet…

Last of us is fantastisch… al meerdere malen intens van genoten

Cod (call of duty) black ops 4 ben ik echt verslaafd aan zo’n mooi spel echt

De Elder Scrolls v Skyrim toen het voor het eerst uitkwam 8 jaar geleden gingen ik hem gelijk spelen op een pc die de graphics nauwelijks aankon en tot nu toe is er nog geen andere game geweest met diezelfde aantrekkingskracht

1 like

The witcher 3. De gameplay, het verhaal. Alles was zo geweldig! Het enige nadeel is dat op de ps4 heeft het spel bugs dus ik kan Cirir nou niet meer krijgen…

1 like

Dragon Age: Inquisition. Het verhaal, de companions, crafting en romances zijn briljant!

1 like