Wat staat er op jouw gaming-bucketlist van 2019?

Wordt 2019 het jaar waarin je ein-de-lijk die ene game gaat uitspelen, of juist het jaar waarin je wat minder gaat gamen? Of ga je die mooie, zuurverdiende game-pc kopen? Oftewel: wat staat er voor 2019 op jouw gaming-bucketlist?

Ik hou alles in de gaten betrekking tot een paar games zoiezo eind 2019 starcitizen beta dan hebben tussen neus en lippen door the division 2 in maart, Identity hoop dat het van de grond komt en atlas ik heb er zin in veel game plezier iedereen

Ik wacht op Ace Combat 7 !!
En vooral op “ANTHEM” LEGION OF DAWN !!!
Al gepre-orderd :vulcan_salute:t3::muscle:t3::ok_hand:t3:

Ik sta overal voor open! Maar in ieder geval Kingdom Hearts 3, Yakuza 3 remaster, Tales of Vesperia remaster, Crash Team Racing, Project Judge, Ancestors: The Human Kind Odyssey, upcoming Pokémon RPG on Switch, Cyberpunk 2077, The Last of Us 2, Life is Strange 2 nieuwe episodes, upcoming Harry Potter RPG. Het wordt een druk jaar hahaha.

Haha nice! Ik dacht hetzelfde toen ik die vette namen zo achter elkaar zag…:D!

Super benieuwd naar Star Citizen sowieso! Maar ook Red Dead Redemption 2 moet eens gekocht worden… En ik blijf duimen voor Fallout 76, hopen dat het beter gaat worden!

Sekiro: Shadows Die Twice

Ja, die game wordt echt awesome! :smirk:

Cyberpunk 2077, wolfenstein youngblood, wolfenstein cyberpilot, kingdom hearts 3, devil may cry 5, beyond good and evil 2, far cry, rage 2, CTR en nog vast een paar:)