Xbox One vs Playstation 4 vs Nintendo Switch vs PC

Wat is jouw favoriete gaming-platform, en waarom?

• Nintendo Switch
  • Xbox One
  • Playstation 4
  • PC

0 stemmers

0 likes

Op dit moment zeker de Switch! Nintendo heeft niet alleen de superleuke IP’s, maar nu ook de veelzijdige console om deze spellen perfect op te spelen. Met games als Zelda: BotW, Mario Odyssey, Mario Kart, Super Smash Bros. Ultimate is dit voor mij een dikke no-brainer!

1 like

Ik klikte te snel… Heb Xbox One gestemd omdat ik een fanboy ben, maar de beste current gen hardware is sowieso een PC. Dankzij de Steam sales een grote library op te bouwen aan games, alle hardware te connecten, waarom niet? Enige wat je tegen kan houden is de prijs…

1 like

Xbox One X is toch echt de beste in mijn ogen. De 4K, de hdr en de gamepass zijn gewoon geweldig.

Kijk wel uit naar de nieuwe exclusieve games die gaan komen

0 likes

ik snap dat je het gemak van een console geweldig kan vinden maar pc blijft toch wel de top en de exclusives, tja de exclusives als je echt wilt kan je zowel de xbox als ps games op de pc draaien kost wat moeite maar dan heb je ook wat.
de console wars speelde vooral af tussen pc, xbox en ps elke gamer was het er mee eens dat nintendo er leuk was voor erbij.
elke pc gamer is het er mee eens welke console ook is leuk voor er bij

1 like

En ondanks dat is de Switch de snelst verkopende console van deze generatie, en is de game-ervaring van de Switch niet te vergelijken met die van de PC. Als je voor graphics gaat dan is inderdaad PC de winnaar, maar voor gameplay en games is het nu toch echt wel de Switch!

0 likes

welke exclusives?

0 likes

Van de vele nieuwe studios die nu bij Microsoft horen.

Daarnaast natuurlijk de oude bekende exclusives zoals Forza Horizon, Halo, Gears of War, State of Decay en Fable :slight_smile:

1 like

De PC daar heb je nu echt geweldige games op.

0 likes